AkArena

Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Regulament

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1icon1Regulament la data de Lun Ian 13, 2014 5:59 pm

Simplu #cD

avatar
Administrator
Administrator

Vezi profilul utilizatorului https://www.facebook.com/deathruncd
Folosim acelasi regulament ca al serverului.

Ak Simplu;4338761 a scris:

  • Nu conteaza ca joci de o luna sau un an. Oricine e binevenit daca e in stare sa accepte urmatorul lucru: toata lumea e aici pentru a se simti bine. De aceea lucru principal cautat la viitorii jucatori este bunul simt.


  • Nu dorim sa va punem o alta pereche de catuse atat pe server cat si pe forum, de aceea nu vom considera acest topic ca un regulament ci ca un set de instructiuni ce merita citite pentru buna desfasurare a jocului pe server.





  • Jocul este liber cu urmatoarele mentiuni:

    • Pe harti de tip de_ teroristii sa planteze bomba, iar CT sa o dezamorseze
    • Pe harti de tip cs_ este obligatorie salvarea ostaticilor si bineinteles interzisa omorarea lor de catre echipa Tero
    • Rushul este practic permis, dar va asumati riscul de a nu ajunge la bomba in cazul plantarii ei la celalalt x.


     




  • Folosirea oricarui tip de hack\script este total interzisa.

    • hack-uri in genul aim, wall etc.
    • scripturi cum ar fii: silent defuse etc.


  • Incercati sa nu abuzati de rush, pentru ca jocul sa fie cat mai placut ambelor echipe. Faptul ca nu ati avut timp sa ajungeti la bomba plantata nu este o scuza.
  • Jocul individual nu este mai presus decat jocul de echipa; fiti fair-play si mutati-va la echipa dezavantajata in cazul in care considerati ca acest lucru va fi benefic jocului. Evitati sa va mutati la echipa castigatoare pentru a face scor mai bun.
  • Discutiile pe skype, teamspeak, mess sau orice alte programe de acest gen, sunt permise in conditiile in care nu sunt folosite pentru a oferi un avantaj. In alte cuvinte, folosirea discutiilor la microfon intre prieteni pe server cu scopul de a spune unde e jucatorul x si y, este interzisa. Se va considera wall si sanctiona ca atare.
  • Abuzul de orice facilitate oferita de server care ar putea deranja jocul celorlalti playeri este strict interzis (urcatul pe harti, campatul excesiv etc.)
  • Se joaca o singura data pe runda.
  • Incercati sa nu folositi un limbaj trivial: fara injuraturi sau atacuri la persoana.
  • Nick-ul trebuie sa contina cel putin o litera (nu se accepta nick-uri doar din caractere speciale: ~`@#$%^&*). Adminul are dreptul de a schimba nick-urile in cazul in care acestea sunt vulgare, contin reclama, sunt prea lungi (ramane la aprecierea adminului, incepand de la 15 totusi), sunt deranjante(multe caractere speciale), imita nick-ul altui jucator in mod intentionat.
  • Este interzisa reclama la alte site-uri web, servere de counter-strike (implicit alte servere darkbit) sau orice altceva.
  • Pentru orice problema intampinata pe server (cu alti jucatori\admini) sunteti rugati sa folositi sectiunea "Recla*****"
  • Incercati sa nu spamati chat-ul cu discutii inutile sau orice altceva.
  • Incercati ca, prin jocul vostru sa nu deranjati ceilalti jucatori.



Referitor la admini,helperi:

  • A fi admin, nu constituie un privilegiu ci o responsabilitate. Accesul este personal, dezvaluirea parolei altor persoane va duce automat la pierderea acestuia.
  • Responsabilitatea unui admin este de a asigura buna desfasurare a jocului pe server. Acesta are obligatia de a urmari jucatorii suspectati de coduri.
  • Pentru renuntarea la acces se va face o cerere de retragere sau sa va trimite un pm ownerului. Nu este nevoie si deloc indicat sa incalcati regulamentul pentru a fi sanctionati si astfel "sa scapati" de acces. In cerere/pm trebuie mentionat motivul adevarat, oricare ar fi el.
  • Trebuie sa fiti activi atat pe server cat si pe forum.
  • La cererile de unban/recla*****, raspunsurile trebuie sa fie la obiect si fara vreo intentie de a instiga la cearta jucatorul. Evitati polemicile ! Exemplu: "Eu sunt de parere ca e wall, eram si eu pe server si consider ca x a procedat gresit/corect"
  • O responsabilitate majora este echilibrarea jocului, echipelor. Acest lucru se va face prin mutari de jucatori si eventual mesaje cu reamintirea obiectivului.
  • Jucatorii nu vor fi sanctionati sau atentionati pentru rush, acesta fiind permis. In situatia in care se exagereaza cu rushul si echipa CT domina, solutia este echilibrarea echipelor (de preferat cei care dau rush mutati la echipa tero). Bineinteles, trebuie sa aveti in vedere in orice moment si scorul echipelor. (exemplu: Daca este 5-0 pentru T si echipa CT face un rush si castiga, nu este cazul sa actionati).
  • Jucatorii ce refuza mutarea la echipa adversa (se muta la loc imediat) vor fi atentionati, mutati la loc si li se va explica scopul mutarii. Daca in continuare refuza, vor fi banati 30 de minute pe motiv de "refuz.balance".
  • Evitati limbajul "colorat" pe amx_chat, in special atunci cand unul din admini face demo unui suspect.
  • Comenzile "amx_say", "amx_tsay" si "amx_csay" se folosesc doar in cazuri speciale (anunturi, avertizari etc.).
  • Comanda pentru schimbarea nick-ului se va folosi doar daca jucatorul refuza sa il schimbe singur dupa ce a fost anuntat; exceptand nick-urile vulgare si cele care contin reclama.
  • Discutiile intre admini (cu privire la administrarea server-ului) se vor purta doar cu "amx_chat" sau "amx_psay".
  • Limbajul neadecvat pe chat-ul disponibil tuturor se va sanctiona cu downgrade.La fel si in cazul folosirii aiurea a comezilor "amx_csay","amx_say","amx_tsay".
  • Problemele intre admini se vor discuta la administrare.
  • Comanda amx_cvar se va folosi doar daca aveti motive intemeiate si am rugamintea ca apoi sa puneti setarea originala.
  • Freezetime-ul pe harti mici (fy snow,india..etc) va fi setat de la 3 la 0.
  • Este strict interzis folosirea comenzilor pentru favorizarea unui player (implicit in scop propriu).
  • Jucatorii afk vor primi kick doar in cazul in care serverul este plin. In rest, vor fi mutati la echipa spectator.
  • Comanda slayteam va fi evitata pe cat posibil. Daca un singur jucator din echipa joaca la obiectiv, nu se va da slayteam.
  • Upgrade-urile de la helper la admin se vor face printr-o propunere a ownerului la administrare unde cei cu drept de vot isi vor spune parerea. Acestia trebuie sa aiba in vedere activitatea, codatii postati si bineinteles atitudinea (in care intra si cunoasterea regulamentului). Cererile de admin nu mai sunt o optiune, pentru a creste trebuie sa va afirmati.
  • Upgrade-urile de la admin la god le va face ownerul. De asemenea, ownerul isi rezerva dreptul de a face orice fel de upgrade-uri atunci cand considera ca respectivul este apt pentru acea functie.
  • Slay vor primii jucatorii ce nu joaca la obiectiv, dau flash intentionat coechipierilor, fac block..etc . Nu faceti abuz, inainte sa o folositi trebuie sa fiti 100% ca jucatorul il merita.
  • Este de preferat sa intrati cu nick-ul personal, undercover-ul este permis in situatia in care vreti sa depistati un jucator (in cazul in care aveti dubii ca acesta foloseste coduri) sau orice activitate ce este benefica serverului.
  • Sloturile nu au dreptul de a folosi comenzile de vot atunci cand este un admin pe server dar in absenta lor, le revin responsabilitatile (vot in ultimele 5 min, verificat daca e cineva suspect..etc)
  • Sloturile/helperii sunt rugati sa faca un topic la "jucatori prinsi trisand" in care sa posteze jucatorii ce au fost banati folosind comanda voteban in vederea banarii permanente. (comanda voteban are un caracter temporar). Se va posta numele + ip/steamid (se pot vedea folosind comanda amx_who) + dovada (demo)
  • Adminii care baneaza jucatorii prinsi trisand sunt rugati sa puna dupa motiv, in paranteza, numele helperului/slotului care l-a postat.
  • De asemenea, atunci cand un helper/slot verifica un jucator pe server si trage concluzia ca are cod si i se cere unui admin sa-l baneze, acesta va da ban temporar (360) urmand ca helperul/slotul sa posteze dovada in vederea verificarii si banarii permanente (exceptie facand cazurile "no-ss")

    Referitor la nume rezervate(sloturi):

    • Principala responsabilitate a sloturilor este jocul la obiectiv si etalarea unui comportament exemplar.
    • La fel de importanta este echilibrarea jocului. Acest lucru se realizeaza prin mutarea la echipa dezavantajata.
    • Responsabilitatile sunt cele de mai sus, iar avantajul este bineinteles dreptul de a intra pe server cand acesta este full. Avand in vedere si acest aspect, pentru pastrarea slotului trebuie acumulat numarul minim de ore (30) lunar, altfel slotul nu isi are rostul. (cateva ore pe luna jucate in ora de varf cand sunt multi admini, nu ne aduce vreun beneficiu).
    • Sloturile cu drept de vot (slotul propriu-zis) au aceleasi responsabilitati + partea de mai sus a regulamentului unde intra voturile.


  • Adminilor le este permisa banarea playerilor in urmatoarele cazuri:

    • Pentru injurii/limbaj neadecvat: Gag 3 / 5 / 10 minute. Daca playerul insista cu limbajul trivial si dupa ce a primit gag, ban temporar.
    • Pentru retry dupa gag: Ban 120 de minute.
    • Pentru low skill se poate da ban pe o perioada mica (10-15 min) doar in conditiile in care serverul este plin (22+), jucatorul nu are vreo treaba cu obiectivul (nu pe motiv de scor slab), acesta a primit kick in prealabil si tot insista sa incurce jocul (reintra). Evitati totusi sa abuzati de acest drept. Este folositor pentru cresterea nivelului, dar nu vreau sa fie folosit ca scuza pentru a da afara anumiti jucatori pe care nu ii aveti la inima sau pur si simplu s-a intamplat o runda sa nu ia bomba si la nervi sa primeasca kick/ban.
    • Pentru neprezentarea pozelor - Ban permanent.
    • Pentru cheat (folosirea de wallhack, aimhack, anti-recoil, esp, etc) se da ban permanent
    • Pentru reclama: ban permanent, exceptand cazul unui jucator ce face reclama involuntar(are vreun bind facut de un alt server) este de preferat sa fie banat temporar si mentionat la motiv sa rezolve acel bind.
    • Pentru spam in chat se aplica aceeasi regula ca in cazul injuriilor.
    • In cazul userilor care: cer admin, cer in mod repetat sa se schimbe harta, trag adminii la raspundere, cer asl, fac troll (provoaca alti playeri) si alte actiuni similare, se da gag si ban temporar in cazul in care playerul continua sa se comporte astfel dupa gag.
    • Toate, absolut toate ban-urile date trebuie insotite de dovezi (ss, demo). Motivele sunt afisate pe site, prin urmare nu vreau sa vad motive de genul "salut"; "mars"; "idiot"; etc. Vreau sa fie concret motivul pentru care s-a dat ban, ex: "Retry dupa gag"; "Limbaj neadecvat"; "Wallhack"; s.a.m.d.
    • Pentru oricare din punctele mentionate mai sus trebuie sa aveti o dovada (constand in demo sau print-uri). Sunteti rugati sa pastrati demo-urile cel putin 5 zile.


  • Schimbarea hartii:

    • Pentru a schimba harta este necesar un vot in ultimele 5 minute.
    • Este obligatoriu ca la vot sa fie puse cel putin 2 harti.
    • Inainte de a alege hartile ce vor fi date la vot, consultati lista hartilor precedente folosind "say /harti"
    • Votul se va da doar dupa ce se ajunge la un acord intre admini in privinta hartilor.
    • Este de preferat ca votul sa fie dat undeva dupa jumatatea rundei in curs.
    • Dupa ce se incheie votul se poate schimba harta la sfarsitul rundei curente, sau la sfarsitul timpului regulamentar
    • Incercati sa respectati programul de seara - folosirea hartilor clasice dupa ora 22-23. In acest caz se poate mari timelimitul (45)




______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum